tolfte januari tvåtusentio.

jag sitter nu här med cassie i knät. hon skriver till en kompis till mig, hon skriver bara massa dravvel ( fbdsjhtfgjbnfdjngf ) xD haha, hon är bäst.
Dagen har varit rätt okej, men det var lite jobbigt på morgonen och lite typ innan vi slutade :P
Men sen på kvällen var det helt bra igen :D<33 
Jag vaknade inte av min väckarklocka så mamma fick dra upp mig ur sängen  xD det var inte en bra början på dagen sen pallade jag inte locka håret heller, så jag satte upp det istället xD helt fult oxå :O  haha!
När jag kom till skolan försökte jag öppna mitt skåp, men det gick. Efter typ 11 försök senare kom jag på att jag har underskåp xD haha, det var ett av mina pinsamma ögonblick :O haha sen kom izza, och dagen gick lite upp och ner, bamse kramen med Åkerberg var en rolig detalj på dagen :D<33   Men Caspians  arga blick från 444 var intje kuligt, den var överläskig :O  O.M.B asså xD skitläskig! :O haha :)

Emma som trodde jag var sur på henne var inte heller kul, din dumma människa, jag kan inte vara sur på dig! Bara 5 min per dag ^^<333 haha, men det är vår syskonkärlek :)<3

nu ska jag kolla film, Angus, Thongs and perfect snogging! :D<33 älskar den §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0