Stan med isabell idag :D<333

idag så började den outhärdiga, jobbiga, eländiga skolan och jag och isabell (www.Rockferry.blogg.se) stack till stan efter den hemska skolan :D <3  det var jättekuligt, hah. vi gick in på redfellas juicebar och när jag skulle beställa så var jag typ helt hoppig och flummig xD så typ jag bara
"tjaa!" jag tror att jag skrämmde honom XD hahaha
sen sa han oxå tja och sen beställde jag xD hahah sen så typ satte vi oss och skrattade åt alla gamla tanter och fjåårtizzarh som kom förbi XD puss på hon som kom med borden :D hahah<33  Sen gick vi till hansa och köpte lösnaglar (6) mohahaha  :D   och nån kvart senare satt vi  på burger king med milkshake och doppade pommes i den :P ...medans vi satte på mina lösnaglar :)<3 detta var en helt under dag, jag älskar denna dagen så mkt (L)  Jag Hjärta Isabell Jag hjärta Redfellas Jag Hjärta 08/01 2010  :D  ag hjärta han i kassan på redfellas xD

haha, på bussen så var där en så läskig gubbe som kollade på oss hela tiden :O Han var över SCARY! omg, han log och sånt när vi skrattade och typ kollade annars helt typ som om han ögade oss :O över läskig människa! typ 40-års och svarthårig, tunnhårig också :O haha, sen var han kraftigt uppbyggd och riktigt scaryga ögon :P haha


matilda trillade av hästen på ridningen och fick en hjärnskakning, vet inte hur hon mår, jag är lite orolig, men jag tror att det går bra :)  puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0