fest planer och killproblem!

Hej, alla gulliga bloggare! Idag så sitter jag och Emma i hennes bäddsoffa med glödlampor över hvåra huvud. Vi ska faktiskt planera min bästa väns femton års fest. Hon har ärligt talat ingen aning om vad hon ska göra, helst vill vi har tips från er bloggare som sitter här och degar! :D<3 

Idag så blir det en helt underbar, skrattattack-dag med min underbara tvilling, Emma (www.emmajosefineee.blogg.se) Vi ska hinna med 50 timmars skrattande hysteri på bara 12 timmar. Svårt, men inte omöjligt! ;) ...Jo kanske. men ajja, skit samma! :D   Jag har oxå ett par killproblem just nu och vet inte hur jag ska hantera dem! :O just därför har jag min galna, men söta emma här med mig, nu ska vi dra, pusshaij, ses sen <333

/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0