elfte januari tvåtusentio.

idag i skolan så började vi med engelska med en lärare som spottats ut ur helvetet. haha, nä men det är sant :O
Den lektionen var inte så kul men jag jag och Catharina hade iaf ball när vi väl fick sitta bredvid varann, haha! efter den outhärdiga lektionen så blev jag skit glad när jag o mina kompisar fick utföra vår mötesritual!:D Vi skrattade i flera miljoner minuter (kändes det som) innan vi gick in i klassrummet för att ha matte! Jag blev superduper arg för jag är i en mentorsgrupp utan några kompisar till mig! Jag är helt själv, och det suger. Fast det har börjat bli lite bättre. För jag kan sitta med Catharina, Madde och Claura (Claura=Clara & Laura). Fast då sitter jag antingen med Claura eller med Catha & Madde. Inte med alla. För jag tror inte att de är så bra vänner, asså Catharina & Madde är vänner, men jag tror inte de är vänner med Claura. Men man et aldrig, haha.
Och mina andra kompisar(,i min klass då),  som Emma(emmajosefineee.blogg.se), Isabell (Rocferry.blogg.se) och Matilda(som jag delar denna bloggen med) går i den andra mentors gruppen :( vilket gör att det suger, suck! Men jag har svenska med dom och SO, för det är helklass :D<3
Men  i alla fall. När matten var klar, (vilket jag hann göra 8 lätta och 4 svåra. Vilket då blir 12 tal:D) så träffade jag tre andra av mina väldigt nära vänner :D Felicia, Ida & Anita :D<3  Och med dom blev det en ny mötes ritual :D haha <33 jag var helt flummig då oxå xD jag bara höll på att dansa till sån rolig musik på min mobil, den är jättebra, jag dansade till den, "everybody dance now" & "can't touch this" och en massa annat , hahaha denna dagen är helt ball :D<3 när jag och izza gick till syslöjden så träffade man på lilla matildis och så tar hon upp en helt överfin ny mobil! :O jag bara, matilda ramsten, varför har du ingte sagt något, jag får! :D haha  xD 
inne på syan så skulle jag och izza bestämma oss för att ta trä, sen fanns det inga platser kvar :( så vi fick stanna i sy :/ skit triist :(
Vi bestämde oss för att sticka "porrvantar"  xD haha, nä jag bara skojja, det var izza som trodde att Lema sa porrvantar när hon sa torgvantar :P ni vet sånna utan fingrar :P Mina ska bli LIMEGRÖNA :D<33 jag älskar den färgen :P haha  men vi ses nu ska jag göra bullar med något gott pålägg på :D hihi, see you later, aligator! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0