We've tried so hard to understand

Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Det är dels för att jag inte har något intressat att skriva och jag har inte häller haft orken att skriva någonting.

Jag sitter här och lyssnar för säkert 1000:de gången på dom två skivorna jag köpte igår. Det blev två CD:s av Paramore. Nämligen Riot! och Al We Know Is Falling. Jag hade också tängt att köpa deras senaste skicka, Brand New Eyes men den hade tagit slut. Jag kan förstå det eftersom att jag har lyssnat på det albumet och dom låtarna är RIKTIGT bra, men jag ska beställa dom från cdon.com nu typ. Av någon andleding är det rea på den så det är bara att passa på nu då. På cdon.com så finns det också bonusspåret Decode. Ni vet den låten som är med i första Twilight filmen? Filmen suger men soundtracket är ritigt bra! Okej, nu ska jag sluta babbla om någonting som ingen bryr sig om ändå.

Paramore - All We Know


/Matilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0