Lucia

Hej!
Idag var det lucia i kyrkan. Det är jag ganska långt i från där jag bor och skulle gå dit för att min pappa skulle köra mig hem sen så det tog ca en halvtimme att gå dit. Det regnade så jag blev jätte blöt i håret vilket gjorde att det såg jätte konstigt ut med "slickat" hår och glitter på huvudet. Sen gick det ju ganska bra förutom att Amanda som jag och Vikkie skulle sjunga solo med kom ca en kvart för sent! Men ingen är perfekt, eller hur?

Men nu måste jag gå och packa för att jag ska till Norrköping i morgon och ska vara där hela helgen så jag kan tyvärr inte blogga då. Och Vikkie har datorförbud så jag tror inte det blir något inlägg förens på söndag när jag kommer hem!

Btw, igår hade vi besökar rekord här på bloggen, med hela 5 besökare! Hahaha, vilken framgång!

/Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0