Emo Hår (6)<3

Hej alla fjuttar! :D
(Igår blev mitt hår svart, därav rubriken :D<33)

Idag så bar det av till mormor och morfar och lämnade av små systrarna, sen satte mamma ögonbindel på mig och körde mig till ett fantastiskt ställe! Hon körde mig till BURLÖV CENTER :D<3  Det var riktigt roligt att bara gå på stan med mamma, no bullshit, bara vi två, som rannsaka butikerna! :D jag köpte en typ tunka som är grå, till nyår och ett par michael jackson-liknande byxor. Ni vet sånna med vita ränder på sidorna ;D<33  Sen köpte jag en typ hologram-tavla :D Från gallerix, det var oxå med Michael Jackson den hänger nu på min vägg och skimrar så fint :D<33 Han har Billie jean dressen på sig och en av bilderna är posén precis innan moonwalken, och den anddra vid jucket :P<3  (hihi, juckket ^^) okej, ja jag vet att jag är OMOGEN ;P men ändå (A)... Jag köpte även en tjocktröja från  BIKBOK ;D<3 Den är väldigt färgglad och mysig:)<33
Kommer nog bilder på kläderna imorrn, pallar inte nu xD <3  .. istället så drogar jag på denna vackra låten, som jag också tycker att ni borde :D<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0