14 idag!

Hej!

Idag fyller jag år! Jag tycker att det är kul men det suger att det är så sent på året. Men det är ju en del av mig om man säger så. Skulle aldrig kunna föreställa mig att fylla år på tex, sommaren. Skulle heller inte kunna föreställa mig att fylla år senare. Jag känner en kille som är född samma år som mig (1995) och är född en dag efter mig. Haha! Och jag vet att det bara är jag som tycker att det är roligt.

I alla fall så sitter jag och lyssnar lite på jul låtar just nu. Och ni vet den där låten "Al I Want Fore Chrismas Is You"? Alla vet ju att den låten är bra och  att den är "sönder covrad" (precis som "Knockin On Heavens Door - Bob Dylan) fast den bästa versionen är ju den My Chemical Romance har gjort! 

Vem håller inte med? :)

/Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Caspian

Grattis x)

2009-12-18 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0